Sider

tirsdag den 18. januar 2011

I'm just Maaaaad about Mad Men!

4 kommentarer:

  1. uha det er jeg også. Fine billeder, du har fundet.

    SvarSlet
  2. Undskyld jeg ikke har set din kommentar før nu :)
    men tak i hvertfald :)
    Man kan ikke stoppe med at se den, når først man er startet :D

    //Holly

    SvarSlet
  3. Hej
    Ved du hvem der ejer billederne? Jeg kunne godt tænke mig at bruge nr. to set nedefra til en indretningsopgave!....Ü Mette

    SvarSlet
  4. Nej gør jeg desværre ikke :/
    Når jeg viser billeder fra serier og film etc., så har jeg oftest bare surfet rundt på google, og derfor er der heller ingen "source:..."

    Men tror sagtens du kan finde billedet og ejeren, hvis du bare søger på Mad Men i en google søgning - så skal billedet nok dukke op flere steder ;)

    Men håber i hvertfald du finder, hvad du leder efter :) og får lavet en fed indretningsopgave!

    //Holly

    SvarSlet